Njurunda by night ?

Tänk om det kunde hände lite här ute. Jag trivs super bra här i Njurunda, men jag önskar ibland att de kunde hända något roligt ibland :P
Evelina och Emma som små grisarna är ju utomlands med jag hoppas att när dom kommer hem kan dom få lite fart på
den lilla döda byn !;P

Är skitpigg nu klockan 21.55, det känns inte lovande :/ Då kommer jag inte somn vettig tid ikväll! Jobbigt. och ingenting finns det att göra. Gubben sitter framför TVn och än så länge är de inga bra pogram så jag håller mig till datorn :P
Trots att jag bevakar 41 bloggar så är de tame fan inte en jävel som uppdaterar när jag har tråkigt! Bara när jag inte har tid att läsa så uppdateras det stup i kvarten. Hehe, är jag nörd eller? 41 bloggar, shit!:/
Men jag kan lugna er med att alla skriver inte dagligen.

Jaja, nu ska jag lägga lite harpan och poppa musik:)


Kommentarer
Från: karla

ja tiden går fort!:P då ska du se han i verkligheten:D så underbart go och mysig kille=)

2009-05-13 @ 22:31:31

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0