Men ge er !

Har suttit och läst Dessies blogg nu ett tag. Första gången jag läser hennes blogg men jag är redan sjukt irriterad.
Att man först skriver ett inlägg om mobbing och hur dåligt det är och sedan skriver man: Nu tar jag tillbaka det jag skrev om mobbning, för jag är ju den elaka Dessie som älskar att mobba fula barn! Hihi..
Ett tips, va bara tyst. Ju mer du skriver desto dummare framstår du.
Sitter där med så mycket smink att ansiktet håller på att ruttnar bort och klagar på alla andra männsikor. Av 100 kommentarer är det 2 personer som skriver något positivt. Att det finns människor som älskar att andra hatar en !
Hon och andra kallar henne för barbie, snacka om taskigt mot barbies. En barbie är någon som gör små flickor lyckliga. Inte någon som hela tiden dömer ut andra och skriver om hur dumma dom är.
Ett till tips, det finns annat att sminka sig med än chilimarinad !

Aja, blir lite less på sånna här människor. Det finns små flickor på 10-11 år som ser upp till dessa tjejer och vill vara som dom ? Att skita i skolan och tro att man hela tiden är bättre än alla andra, är de en bra förebild ? vad tycker ni ?

En annan sak också, när jag läser sånna här "fjortis bloggar som jag kallar dom" så tycker jag att blondinbella framstår som en oerhört smart tjej som vill satsa på annat än att leva på att vara "kändis".

nu ska jag sluta gnälla :P blev bara tvungen, jag blir faktiskt lite ledsen när alla små flickor sitter och pratar på bussarna om att det är så man ska vara  !

Kommentarer
Från: Ingela

Tack ännu en gång för tipset ;)



Ha en fin dag!



Kraam kram

2009-05-12 @ 09:52:44
URL: http://ingelasdagbok.blogg.se/
Från: Lina

hej har du hört talas om plusikassan?



om inte, kika in hos mig och bli medlem så kan du också tjäna pengar på bloggen :)



http://sommarslyna.blogg.se

2009-05-12 @ 12:17:28
URL: http://sommarslyna.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0