Lite tidsfördriv

Listan är tagen från Zandra



Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Malin
Smeknamn: Har inget smeknamn, gubben kallar mig för kärrningen :P
Beroende av: Cocacola
Vem behöver du mest just nu: Har den jag behöver, ted J
Vad tror folk om dig? Ingen aning
Stämmer det? Ja
Hur många gånger har du varit kär? Jag vet inte, men kär på riktigt så är de kanske 3gånger
Favoritgodis? Djungelvrål !
Action eller Skräck? Skräck
Ville bli när du var liten? Vet inte om jag hade någon dröm om vad jag ville bli.
När fick du din första kyss? När jag va 12 år.
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Galen, pratig och hade ett jävla humör
Dagens roligaste händelse: Grillning hos Andreas
Dagens tråkigaste händelse: Att kliva upp före klockan 6
Dagens humör: Är på toppenhumör idag
Vilka tv-program följer du? Little people big world, ugly betty, scrubs
Vad gillar du mest med dig själv? Att jag vågar vara mig själv och att jag är lite galen när jag väl vill!
Vad gillar du minst? Att jag är så pedantisk
Vad är det roligaste du vet? Att umgås med vänner och självklart ted J
Har du något motto?  Nej
Hemlig hobby? Haha, har väl ingen hemlig. Men en konstig hobby jag har är att städa
Något vi inte vet om dig? Jag är inte så hemlighets full av mig.
Vad önskar du? Att jag hade ett riktigt jobb och en fast inkomst
Vad klarar du inte dig utan? Mina hundar, familjen och vännerna
Vad gör du helst en vardag? Jobbar
Vad gör du helst en lördagskväll? Är galet full och röjer järnet
Vad har du mest av i din garderob? Trosor, haha
Drömjobb? Barnmorska
Din stil i en mening: Ett par snygga klackskor funkar till alltJ
Din morgonprocedur: Kliver upp, tar en promenad, duscha, sminka mig äta frukost
Vad inspireras du av: Andra människor
Det bästa basplagget: Baslinnen
Skor eller väska: Skor
En ideal outfit: Ett par slitna tajta jeans, snygg topp, klackskor !
Ditt senaste köp: Klänningar från gina tricot
Tre saker på sommarens önskelista: Jobb, jobb, sol
När blev du fotad senast: ingen aning
Hur känner du dig nu: Lite trött och har huvudvärk
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Söta :D
Vad saknar du: Ingenting, förutom ett jobb då :P
Favorit dryck på morgonen: Juice
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt ett-två tiden
Har du spytt offentligt: Nej
Är du nöjd med ditt liv: Det beror på vad man menar med nöjd. Är nöjd med mina nära och kära, men jag avskyr att vara arbetslös
Är du bortskämd: Med tanke på att min sambo försörjer mig så kan jag kalla det bortskämd.
Vad gör du i morgon: Är på vikariemöte
Vad är det värsta du vet? Människor som inte tänker på annat än sig själv.
Vad längtar du till? Att få jobba i sommar
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad använder du för shampoo? Olika, för tillfället head and shoulders pga min hårbotten
En speciell dag du minns: När jag och Madde hade våran "galna dag" förra sommaren när allt bara va tok
Hur gammal är du: 19, snart 20 ;)
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är ordningsam
Vad säger du för att imponera på någon? Jag säger inte så mycket, är mig själv.
Hur imponerar man på dig? Man är rak på sak och öppen
Brukar du skratta för dig själv? Väldigt ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Ja. Daniel va vaken så då gick de bra att höra klockan
Var bor du? Njurunda
Trivs du där: Ja, det är super här
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: Nej, jag kan bli riktigt full. Men jag är ändå ganska klar i bollen och fattar vad som händer
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk i mot något: Elaka människor:P
Nästa mål i ditt liv: Att börja plugga
Hur svarar du i mobilen: Haallå !! eller, men va äre märe  
Vem ringde du senast? Johan
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Kom ut nu, för nu far vi
Antal timmar sömn inatt: Ca. 4-5 timmar
Sov du ensam: Nej, hade ted och mina underbara hundar vid min sidaJ
Brukar du komma i tid: Ja, alltid för tidigt :P


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0