Lite dålig uppdatering !

Efter att jag tagit min powernap idag så for jag och Ted till Andreas och grillade :) Hur gott som helst.
Evelina, Emma och gänget va också där. Vi tjejer satt och surrade en massa med Ted och Andreas for och sköt med luftgevär. Sedan tog vi oss en liten promenad:) Härligt som tusan !!
Nu har vi precis kommit hem, Andreas har visat mig och ted runt i källaren där han bor eftersom jag och Andreas tycker att Ted och jag ska flytta dit :) Ska höra med gubben som äger stället om vi får kika lite. Hoppas hoppas, lägenheten är dörren brevid andreas, vägg i vägg med andra ord:P det är balkong och allting!! Jag är så jäkla flyttsugen, den lägenheten ska dessutom totalrenoveras så de skulle ju inte vara fel. Lite högre hyra, men bättre standard!
Så vi får se ifall de är någon som redan nappat på den eller om den fortfarande är ledig.
Det är en liten "walk in closet" också!!  Eller två rättare sagt ;)

Nu ska jag lägga mig på soffan och titta lite på tv. Sedan är de läggdax om en stund. Ska på vikarie möte imorgon så de är lika bra jag lägger mig i tid så jag kommer upp ;P

God natt påer!

Lite bilder från idag, promenad vi gick va till Ted och andreas som sköt luftgevär. Bara jag som är en fegis och inte gillar sånna grejor:P






Kommentarer
Från: Linnea

jätte fin blogg :)

2009-05-19 @ 19:44:44
URL: http://soundofadream.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0