Ledsen,

för dålig uppdatering idag. Fick en hemsk huvudvärk så jag har legat i sängen och läst hela kvällen :) Nu är den över, efter åskan och regnet så försvann den !
Det va så härligt att ligga inne i sovrummet och läsa, alldeles tyst och sedan började regnet låta mot fönstret. Härligt ljud.

Håller på att läsa färdigt Mia Törnblom- Så dumt !
Började läsa den i höstas men sedan kom jag av mig. Super bra bok:) Jag som brukar ha svårt för att läsa fastnar i den på en gång. Tänkte att jag bara skulle läsa lite grann idag. Slutade med att jag läste 3 fjärdedelar av boken :P
Men snart har jag läst ut den så då skulle jag vilja läsa någon liknande bok. Något tips?

Kommentarer
Från: Anonym

två fjärdedelar är samma sak som halva.. :P

2009-05-20 @ 23:08:03

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0