Kan dagen bara försvinna

Är trött idag också. Jag och Ted va och såg wolverin igår. Bra film faktiskt, men dom där hemskt osköna stolarna var nog de jag koncentrerade mig på mest:P
Idag måste jag tvätta och dammsuga lite här, har snart inga rena kläder så jag har inte så mycket annat till val än att pallra mig ner i tvättstugan. Jag som brukar älska att plocka och fixa och dona har helt tappat suget. Vet inte varför men dom senaste dagarna har jag kännt mig seg och oerhört lat. Kanske för att jag vet hur mycket det är med födelsedagar och shit framöver! Imorgon fyller storasyster 25 år :) Grattis till henne, hon börjar ju fan bli gammal nu ! Hua :P haha. så till helgen ska jag nog upp till henne och som hon beskrev de "supa skallen av mig". Fast jag skulle väl inte uttrycka mig så:P haha..

Aja, nu ska jag sätta igång och sortera tvätt och dammsuga lite.

CAIO!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0