JAG HATAR GETINGAR!

Har jagat getingar här hemma hela morgonen .
Först va det en i köket när jag skulle göra iordning frukost!! Och rädd som jag är sprang jag  ut till vardagsrummet och gömde mig:P haha!! Sedan kom jag på att det kanske är bättre om jag försöker ha ihjäl den. Så efter en kvar när jag blivit av med den getingen och satt mig i vardagsrummet och skulle äta så kom det en till :@ AAAARHH. Lite less jag blev då, men den jäveln blev jag av med ganska snabbt!!

Håller på att tvätta för fullt nu, va uppe redan klockan 6 och tvättade. Väntar på att Ted ska kliva upp så jag kan ta sängkläderna också :)
Sedan ska jag städa lite!! Ovanligt:P Men med två hundar i en liten lägenhet så blir de dammigt och hår överallt.

Aja, ska springa ner och hänga lite tvätt nu :)


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0