Huvudvärken håller i sig.

Hade ju en hemsk huvudvärk igår kväll, imorse va den lindrig. Men när jag kom på lokalen för att vara med på vikariemötet så kom den tillbaka. Men jag har ju överlevt hittills så det är bara att härda.
Mötet jag va på kändes lååångt och meningslöst ! Dom pratade om hur man fyller i en lönerapport osv. Och det kan inte jag eller? Bara en massa saker som det va 150 gången jag hörde. Så jag va ganska less och satt mest och stirrade på dom andra :P Tur att jag fick betalt iallafall, sitta 3 timmar och lyssna på massa "nybörjar grejor" helt utan att få betalt hade jag inte pallat.
Satt kvar på jobbet ett tag efteråt och åkte med margareta hem, hade fått skavsår på min lilltå så jag kunde inte ha på mig skorna :( Stackars min lilltå.

Nu ska jag ta en ipren och sedan ska jag lägga mig på soffan, kolla på vänner och vänta på att gubben kommer hem:)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0