Huvudvärk !

Min onda käft fortsätter att jävlas, när jag jobbat har jag knaprat ipren osv så smärtan och svullnaden har minskat.
Men jag kan inte knapra piller för alltid, så idag tänkte jag strunta i de vilket resulterar att jag har en fruktansvärd huvudvärk.
Känns ungefär som när jag hade tandställning och dom hade spännt den !! Hua..
Det va därför jag inte uppdaterade igår heller, låg på soffan och tyckte synd om mig själv ;P

Idag ska jag bara vänta på att ted slutar så vi kan fara och handla!!!! ÄNTLIGEN.
Synd bara att det är så himla mycket som måste handlas den här månaden.. Det är typ slut på ALLT.. Lite smådrygt men så är de.
Sitter och funderar över om jag faktiskt jobbade någon dag i April, ? Är inte säker men jag har för mig det.
Hoppas det iallafall så kanske jag får någon krona på onsdag :P

Aja, nu ska jag dammsuga lite här hemma och sedan ska jag läsa alla blogginlägg som väntat på mig sedan igår ;)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0