God morgon ? Middag ? lunch ?

Kan man säga "God lunch"?, det är ju fan lunch tid nu. Jag ska börja med det iallafall!!

GOD LUNCH alla läsare!!
I morse vart de en rejäl sovmorgon, sitter fortfarande i morgonrocken ;P haha!! men de behövs ibland det med.
Speciellt idag, min käft jävel är värre än igår, och nu blöder jag lite också. Tror att det är visdomstanden som jäklas.
Måste ringa tandläkaren på måndag iallafall !! HATAR TANDLÄKARE. Men jag har inte så mycket annat val. När jag vaknade syndes de även på utsidan att jag va svullen. :(

Nu ska jag snart hoppa in i duschen så jag har de gjort iallafall :P Ska dammsuga lite också !
Det blev så grusigt igår efter hundarna när de hade regnat. Även fast jag torkade dom så va de massa grus som bara längtade att lägga sig på mitt golv och jävlas med mig!!!


CAIO!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0