Give me some

food. Är alldeles strax klar med maten :) Spagetti&köttfärssås blir de idag.
Tok en promenad med hundarna förut, men den vart inte så lång. Kollade upp på himlen och såg ett stort svart molntäcke. Så jag hann precis in innan de började spöregna. Härligt att höra hur de smattrar mot fönstret tycker jag:) MYS.
Jag kommer ihåg när jag va mycket hos pappa i yngre dagar. När de regnade så lät de som om hela plåttaket skulle lossna. Jag och Pappa satt alltid ute på bron och kollade när de blixtrade och dundrade!:) De va tider de. Fast jag va lite rädd ibland att den gamla kåken skulle rasa ihop ibland när de va oväder:P haha!!

Nu ska jag stoppa i mig lite mat och sedan blir de en dusch innan Vänner börjar :)


Kommentarer
Från: Jannice

Jättefin design du fixat gumman! =)

2009-05-12 @ 19:22:28
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0