Färjan

Har precis suttit och kollat på färgan! Jag älskar att se när folk gör bort sig, det kan kanske vara en av mina största hobbysar! haha. När man ser andra göra bort sig glömmer man sina egna fel och brister, det behövs ibland. Speciellt om man heter Malin Lundberg och är arbetslös.
Jag kollade lite försiktigt på ted med  stora hundögon och sa att jag också vill åka färja! Har aldrig gjort de så de skulle vara roligt . När jag jobbat färdigt kanske! Dock så tror jag att jag skulle blir hemskt sjösjuk på hemvägen eftersom jag alltid blir så fruktansvärt bakfull, men de är kanske sånt man kan stå ut med för lite skoj?:P


Kommentarer
Från: Anonym

det är ju för fan inte Kissies hund dumskalle !!!!

2009-05-18 @ 23:09:01

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0