Dream on

Sitter och drömmer mig bort till en härlig strand i Bahamas eller nåt ! Skulle sitta fint nu, men har man inte pengar så har man inte.
Evelina och Emma åkte till Kreta idag dom små grisarna. Hoppas dom solar från mig också.

Jag tycker att Mamma ska vinna massa pengar och bjuda alla oss syskon på en utlandsresa till hösten ;) Det skulle vara helt underbart. Men nu vet man ju inte om man vågar resa heller när den här nya influensan är igång så de är lika bra man håller sig hemma för tillfället.
Har jag tur kanske jag får åka på en liten semester till norrfällsviken i sommar :P haha! Ska ju jobba hela sommaren också så jag kommer nog inte att ha så mycket tid över ..

Tänk att ligga på denna strand och glassa i solen ;)



Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0