Det va verkligen en god natt

Har sovit som en stock inatt :) Skönt de.
Sköterskan från hemtjänsten väckte mig imorse, eller imorse klockan 11:S Det är lika pinsamt någon ringer då och märker att dom väckte mig! Haha, alla säger dom : Haha, ligger du och sover nu ?
Men jag vaknade iallafall, och de va ju huvudsaken :)
När jag vaknat tog jag en liten promenad med hundarna, kom till kyrkan och sedan såg jag att de va alldeles svart på himlen så jag gick inte samma sväng som jag brukar, vill inte att de ska börja spöregna också har man jättelångt kvar hem :P

Nu ska jag läsa igenom lite bloggar och sedan funderar jag på om jag ska spela lite guitar hero, de va ett tag sedan nu ;P

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0