Då va de färdigkalasat

Har nästan precis kommit hem från härnösand nu. Lite små trött nu bara, ska nog lägga mig på soffan om en stund.
Det är ju en sån där lagom bit att åka till härnösand, och inte alls en tråkig väg :P Men de är värt de. Har Fått träffa syster, och mina små änglar :) Fick lite ångest när jag såg dom eftersom jag inte är och hälsar på lika mycket längre. Och den ångesten kommer nog hålla i sig tills imorgon.
På lördag är de grillning hos Jannice och Mats så då ska jag självklart dit. Ted vet jag inte vad han ska göra, han har inte bestämt sig än.
Men vilket som så åker jag upp dit med Jannice på lördag efter hon jobbat :) skulle väl ta en sväng på birsta också så hon får shoppa upp sina presentkort :) så de blir trevligt.

BTW, Madde hörde av sig förut :P haha, som jag väntade. Hon kom hit så jag knäppte lite bilder på magen hennes eftersom dom inte har något minneskort i deras kamera :) Som vanligt blev de bara en massa tok och jag skrattade tills att magen krampade sönder. Oj oj oj !! haha

Imorgon vet jag inte vad som händer, men Ted är ledig så jag hoppas att vi kan åka och gratta Hanna :) Har ju inte varit till henne än :( Hua, känner mig som en sån hemsk människa just nu. Har så många jag vill träffa och umgås med, men ju längre tid det går desto mindre sugen blir jag att hälsa på. Vet inte varför men jag skäms nästan över att jag träffar alla nära och kära så sällan att jag hellre "struntar i de" struntar i de är väl fel ord, ignorerar rättare sagt. Jag vet att alla bara blir glad när jag kommer men ändå känner jag mig så hemsk! Om alla bara kunde hålla sig på samma ställe och inte vara utspridd över hela västernorrland så skulle de vara lite enklare.
Aja, slut på klagande. Jag får ta tag i mig själv och göra något åt saken istället!!

Ska sätta in bilderna från Härnösand på datorn nu och sedan ska jag lägga upp några i bloggen :)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0