Då fick man mat idag också

Har precis kommit hem från Andreas som bjöd på bakis middag idag :)
De blev lax, potatis sallad och supergod sås ! MUMS. Tror jag åker dit fler gånger så han får laga mat. haha
Satt och pratade lite om gårdagens tokerier, mycket trevligt.
Så himla härligt gäng att umgås med de dära!

Nu ska jag snart krypa ner under täcket i soffan och ta de lungt. Är helt slut i kroppen men ändå känner jag panik och ångest inför den nya veckan. Känner mig som en sån hemsk människa som bara går hemma hela dagarna. Det bara kryper i kroppen på mig.

Aja, ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Från: Evelina

Hahahaha jamen, jamen... Det var himla trevligt i bilen också Hahahah :D Det har varit en helt underbar helg tycker jag, längesen jag hade såhär roligt så det här MÅSTE vi göra om ofta :)

2009-05-04 @ 07:17:13
URL: http://avalina.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0