Äntligen

Nu är de bara sängkläderna i torktummlaren som ska bli torra, sedan så är jag klar med all tvätt:) Skönt att ha de gjort på morgonen så kan man göra annat under dagen !




För en liten stund sedan när jag va ut med hundarna träffade jag min farbror :) Det va skitlängesedan jag såg honom så det va jätteroligt.
Kände inte igen honom först utan stod bakom ett hörn och kikade, sedan så såg jag att han va så lik pappa så då vågade jag gå och hejja:P Surrade om lite allt möjligt, diskuterade bla. arbetslösheten som är och att det inte finns speciellt mycket bidrag för oss arbetslösa ungdomar att få. Så länge man inte fyllt 20 får man ju inte stämpla heller.
Helt sjukt tycker jag, .

Nu är jag helt slut i ryggen efter allt spring upp och ner för trappor så jag ska lägga mig på soffan och kolla på slutet av våra bästa år :) Sedan blir de lite lunch!

Kommentarer
Från: Lisa

Fin design :)

2009-05-14 @ 12:07:38
URL: http://lisastrandqvist.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0