12.25

Oj oj oj, vilken kväll/natt ! Zarra det lilla busfröt va nämnligen och rotade i soppåsen igår, vet inte riktigt vad hon fick i sig men hon kräktes ett antal gånger och de märktes på henne att hon inte mådde nå bra alls. Så jag tog lite promenader med henne titt som tätt för att hon skulle få igång magen. Så allt kom ju upp, och de va någon plastbit och lök osv :/
Men nu mår hon bra. Men när jag väl hade fått somna utan att vara orolig att hon skulle kräkas så vaknar jag av hemska smärtor i magen ! Jippie, lingonvecka !!! USCHA .

Nu sitter jag med en riskudde på magen och lyssnar på lite musik :) Värken börjar försvinna iallafall, ska ta en långpromenad med hundarna om en stund också. Blev jätteglad när solen sken in genom fönstret imorse. men mindre glad vart jag när de va iskallt ute :( Kan de bara sluta blåsa så jag kan sola :P

Aja, ska kika igenom lite bloggar nu!

CAIO

Kommentarer
Från: jaqueline

tävling i min blogg, =) vinn presentkort!

2009-05-12 @ 12:59:21
URL: http://jaqlins.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0