Vissa mornar vill man bara försvinna.

Vaknade 5.15 av att hunden är helt cp och håller på i sängen.  Kollade brevid mig och då hade hon kräkts, I SÄNGEN !!! lite damp jag fick då. Sisådär lagomt passande när man precis bytt sängkläder. Fy fan. Så de va bara att torka kräka de.
Somnade om igen och klev upp runt 9.15, har slängt i en maskin med tvätt nu och varit ut med kräksmonstret :P
Ja btw, jag blev inte gladare när jag såg att de snöade i morse, och de håller fortfarande på :@
När jag va ut med unique stackarn så såg de ut som hon hade moonboots :P HAHA, hon har ju så korta ben så dom täcks av snö och allting fastnade på henne! Asroligt tyckte jag, men inte hon!! hehe. .

igår kväll när gubben slutat så for vi till mamma och kjell i korsta. Mamma va inte allt för pigg så jag och hon satt i sängen och pratade en massa :) Va skönt att få lätta på hjärtat lite! Jag tycker om att prata med min mamma, det känns som att jag kan berätta allt för henne, hon är så underbar :)

Jaja, nu ska jag väcka gubben, äta frukost och springa ner i tvättstugan .

Hoppas att ni har en bra dag, trots snön :P

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0