Oj vad tiden går fort.

Jag tyckte precis att en ny vecka hade börjat, men nu är den också slut.
Hade en trevlig tripp till Hudik i fredags, va på dollar och några leksaksaffärer, sedan så hälsade vi på hannas farbror :) Trevligt trevligt. Efter de så for vi till min mamma så hon skulle få se Julia :) Hon har ju inte fått träffa henne än, så de va trevligt att träffa mamma. de är så sällan jag gör de, men vi blev bara där en liten stund, Semlan följde med mig hem också :D Satt och kollade på massa kort tills vi blev trötta och la oss på soffan,:P

Kl.9 lördagmorgon, Emelie hade tydligen ställt klockan de lilla halvmongot, och inte fan kan hon stänga av den.
Måttligt less jag blev då!!! Så den ringde hela morgonen, orkade inte be henne stänga av den heller, de va jag alldeles för trött för ;P
De första jag gjorde när jag orkat mig upp ur sängen va att springa ner i tvättstugan och kolla om de fanns någon tid! OCH DE FANNS DE, Tur för mig kan jag lova, för varken jag eller ted hade nå rena underkläder :P
Synd bara att när kvällen närmade sig och mörkret kom så såg jag INGENTING i tvättstugan, lampan funkade inte :@ Så de va inte alls roligt, men mina kläder vart ju rena iallafall:P

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan ska jag invänta älsklingen !:) Vi ska åka till mormor och bli bjuden på mat:D Porterstek dessutom !! MUMS. Tur att min mormor tänker på mig och lagar min älsklingsrätt.
Imorgon vet jag inte om de kanske bär av in till arbetsförmedlingen, madde skulle in imorgon så jag ska nog joina henne :) Vill ha ett jobb nu, håller på att bli galen här hemma!!!

Nu ska jag äta lite frukost !:)
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0