Oj oj oj ..

Gud vad sällan jag skriver nuförtiden :S I helgen har de mest varit massa mys med älsklingen :) Inte så mycket mer som hänt . Har även varit upp till malin en liten sväng, snart så är hon utflyttad från Njurundavägen :( Jaja..
Igår fick jag någon slags "dansbandsnojja", haha .. Lyssnade på lasse stefanz, flamingos osv.. Haha ! De va ett tag sedan jag fick sånt här sug efter att lyssna på dansband. Inte alla i min ålder som gillar sån musik :P Speciellt inte Ted iallafall, men de är bara att rätta sig efter mig för en stund. de är inte ofta jag lyssnar på sånt !
Det är nog tack vare min älskade pappa som jag lyssnar på dansband. Alltid när vi var små och skulle sova där så slog han på flamingos.. Jag kommer ihåg att jag alltid lyssnade till 7:e låten (sjätte september) innan jag somnade:)

Idag har jag inga stora planer, ska plocka undan lite och ikväll ska jag gå upp till malin och visa henne något som jag inte alls gillar. Kan tyvär inte säga vad saken gäller, men dom som vet något vet de.. Det finns så otroligt sjuka männsikor på denna jord som jag inte förstår varför gud gav ett liv.. (det är inte malin jag pratar om, så missuppfatta ingenting).

Jaja, ska poppa lite lasse stefanz nu medan jag plockar undan lite :)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0