Ny vecka nya tag!

Ska hoppa in i duschen nu och sedan ska jag springa bort till Madde :) Ska på arbetsförmedlingen idag och fixa lite.
Jag hoppas verkligen att dom kommer kunna hjälpa mig, eller att dom iallafall jag motivera mig till att söka jobb.
Efter allt jag sökt känns de som om ett jobb är väldigt långt borta :( Jobbigt, hade hoppas på att få jobba som ett tok nu i sommar och tjäna massa pengar. Men men, dream on !

Efter arbetsförmedlingen ska jag färga håret på Madde och kanske klippa hennes toppar också :) Jag älskar att hålla på och greja med andras hår, även mitt eget. därför de är så risigt som de är :P
Jaja, måste snabba mig in i duschen nu :)

Ha en bra dag
CAIO!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0