Nehe ?

Skrev ett blogg inlägg förut idag, men de syns inte på min dator ? Typiskt.
Madde ringde mig förut och frågade om jag ville komma bort och hjälpa henne hänga upp lite nya gardiner som hon köpt :) Så jag traskade bort dit och fixade lite osv. Sedan så bjöd hon på chokladpudding innan jag skulle gå hem, I know jag ska inte äta sånt. Men det är svårt att hålla sig ifrån :P

Efter att ha varit hos madde en stund så skulle jag hem och städa, bara för jag hjälpt henne att fixa så vart jag tvungen att byta gardiner jag också :P haha, Men fint blev de :) Det är så skönt med lite förändringar då och då. Har precis satt på nya sängkläder och plockat undan skurhinken. Så nu tänkte jag sätta mig framför tvn och se vad den har att erbjuda ikväll :) Älsklingen jobbar till klockan 20.20 så vi får se om de kanske blir en film när han kommer hem !!

Nu ska jag dunsta ! Ha en trevlig fredagkväll :)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0