Min turdag eller?

Hade gjort i ordning lite pyttipanna åt älsklingen innan han skulle jobba, fixade och greja, när jag skulle ställa in rödbettorna i kylen så va inte locket riktigt på, och just de MASSA RÖDBETTOR PÅ MIN VITA MATTA!!!!!!!!!! Ted skrattade tills han höll på att kissa på sig förstås. Och när jag pratade med Madde skrattade hon lika mycket.
Men som tur va hade jag tvättstuga så jag skyndade mig att slänga in mattan i en maskin och fläckarna gick bort :)
Men nu sitter jag bara och funderar på vad som ska hända nu, !!!
Ja, hua. Nu ska jag kolla lite på TV innan jag hämtar upp sista tvätten. Sedan blir de nog ett varmt bad, tända ljus och en skvallertidning :)


Här har ni syndabocken som kräktes i sängen fem i morse :P
Men nog är hon söt ändå !:D


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0