Lite sovmorgon ?

Ja, idag fick jag sova till klockan 7 iallafall:P Haha, Kevin vaknade runt 4 och ville kliva upp, men då sa jag, NEJ, LÄGG DIG OCH SOV. och de gjorde han ;P Så nu har vi precis ätit frukost och jag väntar på att älsklingen ska vakna så jag kan hoppa in i duschen . Vill plocka undan och bädda sängen osv, innan jag duschar. Att ha stökigt när man duschar är det nog bara jag som stör mig på. men jag är ju som sagt inte som alla andra:P
Sedan så ska vi fara ut till söråker med Kevin innan Ted börjar jobba :)
Det har varit en fantastiskt mysig helg och jag vill inte att Kevin ska åka hem :( Men så är livet. Jag lär ju somna på en gång jag sätter mig framför tvn ikväll iallafall !!

Vilken jävla otrur Timrå hade igår då, snacka om TAJMING att skenan går av !!! Hua, nya tag på måndag. Hoppas på en vinst då. Jag och Ted kommer att sitta skrikande framför tvn hela kvällen känns de som.

Nu ska jag kolla om ted tänkte kliva upp :P

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0