Jävla Bokbuss !

Igår kväll när jag gick och la mig så tänkte jag på hur skönt de skulle bli att sova ut  !
Men nej då, vaknade av den där jäkla bokbussen som spelar en melodi som låter som någon slags parad. Lite less jag blev då !!
Gick ut med Uniuqe och träffade Veronica så vi stod och surrade i säkert 20-30 minuter. Det börjar bli lite roligt nu när man träffar på folk ute som man kan stå och surra med. Kände ju ingen i njurunda tidigare, men nu är de folk man känner igen överallt :)

Skulle ju kolla på hockey ikväll eftersom jag trodde att Timrå skulle spela på 9:an . Men nu fick jag reda på att dom ska spela på canal + .. Lite less jag blev nudå !! Hade så gärna velat sett den matchen, de är ju 7:e kvartsfinalen och den avgörande. Men de är ingenting jag kan göra åt de. Får se om vi kanske köper matchen så vi kan se den via datorn, vi får se  .. Finns annat som pengarna måste gå till också .
Nu sitter jag och väntar på att våra bästa år ska börja. Sedan så ska jag gå ut med unique.:)

Ha en bra dag

Kommentarer
Från: Emelie

SV: Ja, men jag gillade ändå aldrig färgen jag hade innan så jag bryr mig inte så mycket:) Sedan så trivs jag asbra i rött hår, och tycker nästan jag passar bättre i det=)

2009-03-16 @ 14:40:25
URL: http://ablazeee.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0