Hudik here we come .

Haha, för två gamla söråkare som mig och Hanna så är vi inte så annorlunda. Vi har minst 1 hjärncell, vi har skit bra humor, vi skrattar åt precis ALLTING, vad vi än gör så går något på tok, att åka till Hudik är lika stort som att åka på familjesemester . HAHA, nerå . skojja bara.
Eller allt stämmer förutom de sista.
Nu håller jag på att göra mig i ordning, eller jag väntar på att Hanna ska ringa och då ska jag slänga på mig lite kläder.

Igår kväll låg jag i badet ca 30 minuter, så länge har jag ALDRIG legat i ett badkar. Men jag låg och läste veckorevyn.
Hittade något konstigt uppslag också, de va massa fittor, vaginor, slidor eller vad vi nu ska kalla det.(brukar inte namnge könsorgan, förutom snoppar). men iallafall, de stod att många av oss tjejer skäms och är fundersam över våran "höna" osv. Jag fattar inte, aldrig någonsin har väl jag funderat över hur den ser ut och om de är fel på den eller inte. Ja, vissa grejor förstår man bara inte. Som dom sa i tidiningen också: huvudsaken är att den fungerar !:P

Jaja, nu ska jag äta lite frulle innan monstrerna kommer :D

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0