Den rätte för Rosing ?

Ja, egentligen tycker väl inte jag att jag ser någon "riktigt karl" alls bland dom där.. Dom är lika muppiga allihopa.
Och att Johan är kvar ? jag fattar inte, jag hade gett han en spark i arslet och skickat hem honom på en gång.
Linda pratar om hur hon vill komma ifrån sitt gamla liv, men ändå behåller hon en skitstövel som honom!! Både jag och Ted skrek rätt ut när han blev kvar ikväll ..
Men jag måste faktiskt erkänna det att jag fått en helt ny bild av Linda Rosing sedan de här pogramet började ! Först tänkte jag bara att jag skulle kolla bara för att hon är en "dum blondin". Men jag har fått en helt ny uppfattning om henne, positivt !

Nu sitter jag och gör min sista "bloggkoll" innan det är dags att natta ! Ska väl naturligtvis mysa lite med gubben framför tvn först :) Vi har ju som rutin att vi alltid kollar på scrubs klockan 23 innan vi sover :) Jag älskar Scrubs, tur att jag och Ted har samma humor och att båda älskar sånna pogram :D

Go kväll :)



Ska jag bli blondin igen, eller ska jag hålla mig till att vara brunett ?
Måste ju faktiskt erkänna att, blonds have more fun :P

Kommentarer
Från: Jannice

Vilken fin bild! =) Tycker du ska bli lite blond igen! Puss puss

2009-03-11 @ 19:45:41
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0