Bara för att

När gick du upp idag?
Runt nio tiden
 

Diamanter eller pärlor?
Diamanter


Senaste filmen du såg på bio?

Oj, kommer inte ens ihåg när jag va på bio :P


Favorit Tv-program?

Vänner


Vad åt du till frukost?

En macka, och juice


Vad är ditt/dina andranamn?
Alexandra


Din favoritmat?

Porterstek, potatis, sås J mums


Vilken mat gillar du inte?

Blodbröd och fläsk


Vilken är din favorit CD för tillfället?

Har inga CD skivor :P dom har jag slängt


Vilken bil kör du?

körkort?

Vilken är din favorit macka?
Lindhs tekaka :D


Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med?

Ja, när man är falsk, dryg och tycker att man är störst bäst och vackrast.


Vilka är dina favoritkläder?

Pyjamas :D


Om du fick åka vart du ville, vart skulle du åka då?

Till USA J

Favorit klädmärke?

Det som passar mig !


Vart vill du dra dig tillbaka?

USA


Favorittid på dagen?

Kvällen, för då är gubben alltid hemma J


Var är du född?

Sundsvall


Vilken är din favorit sport att se på?

Handboll, ishockey

Vem tror du inte svarar på dessa frågor?

?


Vem tror du svarar först?

?


Coca Cola eller Pepsi?

Coca cola, vad vore jag utan en cola i kylskåpet?:P


Fotboll eller ishockey?

Jag spelar helst fotboll, men tittar på ishockey :P


Är du en morgonmänniska eller nattuggla?

Det är olika. Men mest morgonmänniska tror jag,


Pedikyr eller manikyr?

Manikyr.

Några spännande nyheter att berätta för oss?

Ne, jag är fortfarande arbetslös


Vad ville du bli när du var liten?

Kommer inte ihåg

Bästa barndomsminnet?

Oj, ingen aning


Varit i Afrika?

Nej, men jag skulle gärna åka dit


Nånsin rullat in någon i toapapper?

Ne


Varit med om en bilolycka?

Nej


Favoritdag i veckan?

Fredag J                                                   

Favoritblomma?

Tussilago J

Favorit snabbmatsrestaurang?
MAX


Äger du en cykel?

Nej, har lånat svärmors  


Vem fick du senaste mailet ifrån?

Facebook, att någon hade blivit vän med mig


I vilken affär skulle du helst vilja utöka ditt kreditkort?

Har inget kreditkort


Läggdags?

Runt tolv, halv ett

Vems svar är du mest nyfiken på?
ingens

Senaste personen du delade en middag med?
Ted, mormor och morfar

Vad sysslar du med just nu?
Ringer till Madde


Favoritfärg?
ROSA


Hur många tatueringar?

Inga, men vill gärna ha en  !


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0