Underbara sommar!

Solen skiner för fullt, vet inte hur varmt det är eftersom våran termometer är i solen hela dagarna. Men jag kan lova att de är supervarmt :) UNDERBART!
Jag är på så sjukt bra humör, jag är lycklig :D Vill aldrig att sommaren eller dessa härliga känslor ska försvinna. Jag orkar inte med nå mer vinterdepp !
Jobbar och står i gör jag också, och inte ens de klagar jag över. Älskar att jobba på sommaren, som jag sagt tidigare är alla sommarvikarier helt underbara att umgås med. Har så jäkla roligt varje dag :)
Idag hade gubben varit och köpt nya täcken, vilket behövdes. Hade nå skittäcken från IKEA som va jättetrasiga och hemska. Så nu har vi härliga täcken :) Kalla täcken dessutom ;P
Han hade köpt bodybutter som luktar cocos från body shop till mig också :) Älskar den! Vilken underbar Ted jag har som tänker på mig också :)

Nu ska jag äta lite jordgubbar och bara softa. Kanske sätter mig ute på gräsmattan en stund också :)

Hela helgen är de jobb som gäller, PENGAR PENGAR

Just de, Ted åkte inte någonstans idag. hans pappa ligger hemma med feber osv så dom blev hemma.
Jag som hade tänkt mig en myshelg med fotbad, tystnad och tjejfilmer:P Men jag föredrar att ha honom hemma: )

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0