Tröttöga!

Nu är det dax att natta för min del !! Är jättetrött, eller det har jag varit hela dagen så därför ska det bli extra skönt att sova nu :)
Slocknade i 30 minuter på soffan förut också, men den korta stunden räknas inte:P
Jag kan inte förstå att jag blir så hemskt trött när jag t ex försover mig eller mina morgon rutiner blir konstiga. Det är alldeles som om hela dagen rasar samman. Jag blir bara jättestressad och slut i hela kroppen även om jag inte gör speciellt mycket. Konstigt men så är det.

Dom ringde från bemanningen idag också, så jag ska få jobba lördag och söndag till klockan 12:) Härligt med lite jobb.
Dock så ska jag vara i en grupp som jag inte tidigare jobbat i, så jag är lite nervös :P Men de ska nog gå bra!

God natt då :)


Kommentarer
Från: Emelie & Nellie

jag är medlem och jag väntar på ett presentkort på 500, de står att de ska skickas inom 1 - 4 veckor,så hoppas att de kommer snart.

Skriv till dom och fråga vart de har tagit vägen :D

2009-06-03 @ 12:04:56
URL: http://emlix.blogg.se/
Från: Evve

ÅH TACK :D:D:D Har Du piggnat på Dig sen lördagen? hahaha, fy fan vad kul det var med din flatline :D:D Ska du till Mickan på lördag? Och på crusingen?



(gick inte att kommentera på 3/6-inlägget :( )

2009-06-04 @ 14:47:24
URL: http://avalina.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0