Rubrik ?

For med Madde och hennes lillasyster en snabbis till birsta förut, hennes syster skulle ha ett par skor :)
Gick ganska fort. På hemvägen visade Madde mig ett kort från när hon va (ca 15-16 år), JAG SKRATTADE SÅ MINA ÖGON HÖLL PÅ ATT PLOPPA UT. haha, Tråkigt nog kan jag inte visa bilden men jag kanske kan beskriva .
Hon hade ett par beiga byxor, inte så roligt över just dom, en stickad tröja runt midjan, en genomskinlig t-shirt(svart) med bara BH under. Ett par platåskor som va ungefär 20 cm höga. OCH EN FISKEHATT!! haha, ingenting som passade till någonting. Ojoj oj vad vi skrattade. Satt och pratade om hur man faktiskt gick klädd förut och tyckte de va supersnyggt.
Jag kan lova att jag inte alltid haft så vettiga kläder jag heller:P Men ojoj, nu skulle jag vilja sitta hos mamma och kika igenom alla gamla kort. De är så roligt..

Nu har jag precis ätit, köttbullar och potatis. Mums. Självklart så gör jag egna köttbullar och dom är så jäkla goda.
Blev även en massa matlåder, vilket är bra eftersom jag ska jobba hela veckan typ :)

Nu ska jag kika lite på TV ! HÄJDA!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0