Onsdag

Är ledig idag, lite tråkigt, men de va sjukt härligt att sova ut imorse.
Idag har jag inga som helst planer! Ska göra i ordning lite matlådor och ta en promenad med hundarna, mer än så blir de inte :)

Har plockat undan lite efter gårdagen nu på morgonen, hade lite folk här som spelade poker.
Jag och Lisa kollade på desperete housewifes och surrade :) Trevligt värre! De va ett tag sedan jag umgicks med Lisa så de va trevligt. Saknar verkligen att prata med henne, det blir aldrig diskussioner eller så. Skönt att ha någon att prata med som förstår mig:)

Nu ska jag slänga i mig lite lunch :)


Kommentarer
Från: Lisa

Detsamma :D Vi måste ses oftare nu när jag har lov!

2009-06-17 @ 16:20:25
URL: http://lisastrandqvist.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0