Morrn morrn !

Trodde att jag skulle sova länge idag, men inte de !! Ted väckte mig klockan 9 :@ Bara för att han måste upp, måste jag kliva upp då ?:P
Men nu är jag vaken och uppe iallafall, har precis varit ute på en promenad och ska snart hoppa in i duschen tänkte jag :)
Är så sjukt trött men hoppas på att kunna vakna till liv efter lite frukost!
Solen har kommit tillbaka nu :) UNDERBART! vet inte riktigt hur många grader de är just nu, men de va 12 grader klockan 9 iallafall. Alldeles lagomt för en promenad med hundarna :)

JUST JA!! förut när jag borstade tänderna hörde jag att de "surrade" fick självklart panik och ropade på ted att en geting tänkte döda mig.. Så han kom in och kikade lite, den va i ventilationen. Men nu är jag rädd att den ska komma ut därifrån, in i vårat badrum och attakera mig. Så det blir nog inga toalettbesök efter duschen idag. JAG HATAR GETINGAR!

Ska skynda mig att duscha nu !! 


DÖD ÅT ALLA GETINGAR!


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0