Jobb, jobb

..och åter jobb. är de inte härligt så säg ?:P Börjar bli lite trött i knäna bara, men annars tycker jag att det är superkul att jobba.

Sedan jag kom hem har de varit full fart på mig, har sorterat tvätt, dammsugit, lagat mat och gjort lite matlådor.
Har till och med hunnit bort på ICA och pantat lite burkar:P
Men nu ska jag snart lägga mig på soffan och försöka somna tidigt ikväll.

Bloggen blir lite bortglömd nu när jag börjat jobba, skulle haft en laptop så jag kan skriva på lunchen, men så är inte läget:P
I helgen är jag ledig, så då ska jag tvätta och lite annat roligt.
Kevin fyller år på lördag så jag ska väl ut till söråker och gratta honom också :)

Go kväll


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0