Jag får inte, jag vill inte!!!

Missade att säga i morse att jag vaknade med halsont!! Hua, va jättetjock i halsen och slemmig.
Det gick över under dagen så jag hoppades på att de bara va "morgon ont" för att jag sovit med munnen öppen eller så.
Men nu har jag jätteont igen och huvudet är tjockt som jag vet inte vad.. Ska snart lägga mig så jag orkar jobba imorgon. Hoppas att denna skit har försvunnit tills dess.
Huvudsaken är att jag inte få feber eller halsfluss !!! Jag måste jobba, måste ha pengar.. Jag kan inte bli sjuk nu, orkar inte de.

Ikväll har jag hängt utanför balkongräcket och pratat med min underbara granne :) Skulle öppna och vädra lite och då satt hon på sin balkong så vi stod och pratade från klockan 18 till 20.10 !! Pratade om allt mellan himmel och jord :)  Bra att ha sånna grannar när man har tråkigt ;P

Nu ska jag göra min klar för sängen och sedan ska jag sova jättemycket för imorgon ska jag upp 5.30 ! Jippie? INTE, men de ska bli roligt att jobba iallafall :)


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0