Home sweet home

Har varit hemma ungefär en timme nu :) Det gick superbra att jobba idag, lika lugnt som igår!
Imorgon och på tisdag är jag ledig, nu när jag jobbat lite känns de konstigt att veta att jag inte behöver ställa någon klocka tills imorgon. Men de är väl bra antar jag, börjar komma in i allt nu igen. Det känns "naturligt" att jobba och inte bara drygt och jobbigt eftersom det är så långt mellan gångerna. Men nu är de på G igen.
Ska snart göra iordning lite lunch så jag och gubben får något i magen. han börjar jobba klockan 15 så då ska jag bada fötterna och mysa på :)

Igår va vi in till stan en sväng och kikade på bilar :) Va bra mycket folk ute, men massa småtjejer som skriker öronen av mig. Håll er hemma är ni snäll !!!
Semlan och hennes klass sålde supergoda hamburgare så dom får lite pengar till klasskassan :) Snäll som jag är så bidrog jag lite även fast jag inte va hungrig..


Ska börja greja lite med nån lunch nu jag :)


Grillmästaren :)



Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0