Hej hopp !

Helgen har varit bra, !! Tvättade i lördags som jag skrev, och igår va vi ute i söråker och grattade lillebror :)
Idag har jag jobbat :) Det har gått fruktansvärt bra och jag känner mig inte alls lika trött som jag brukar. Börjar få in lite vettiga rutiner nu!
Idag började sommarschemat så nu är alla vikarier på plats. Samma som förra året, fast en aning färre.
Hoppas verkligen på att den här sommaren blir lika rolig som förra.
Som Hanna och jag sa idag, om det blir tråkigt får vi göra det roligt på något sätt iallafall :P Haha!
Nämen det är ett sån härligt gäng som jobbar så det blir nog kanon. Tråkigt att Madde inte ska jobba bara, den tjockisen ska ju gå hemma hela sommaren med havandeskapspenning! Men det är lika bra hon håller sig hemma stackarn, hon har ju så ont överallt så fort hon jobbat någon timme :/

Längtar tills att jag får pengar nu, vill klippa och färga håret! Det är verkligen tid för de. Mina hårtoppar är risiga som aldrig förr och jag har en hemsk utväxt! Ska bli blond igen har jag bestämt :)

Nu ska jag tvätta av mig sminket och lägga mig och läsa lite. Har tagit med mig en bok hem som Jeanette hade med sig på jobbet. Eller hon hade en hel kartong, men jag hittade inte så många som verkade bra. Hoppas att den här jag lånat är bra iallafall! Trollbunden heter den :)

Aja, plikten kallar! Ha en trevlig kväll.
BTW, vilket jävla skitväder! HUA!!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0