Go kväll !

Jobbade till 17 idag, efter de så har jag ätit, diskat och sovit :P
Börjar känna igen mig nu, somnar så fort jag lägger mig på soffan, haha. Farligt !:P

Imorgon är de mera jobb som gäller, men jag börjar inte förrän klockan 13, så de är otroligt skönt:)
Sedan så ska jag till mor imorgon och fira lillasyster som fyller 18 år!! Hua, tänka sig vad tiden går fort.
Helt otroligt, kan inte fatta att hon ska fylla 18, de va inte längesedan hon va 12 år och BESATT av westlife.! haha. En riktig liten nörd va hon. Men alla växer vi upp, vare sig vi vill de eller inte :)

Nu ska jag gå ut med hundarna en snabbis, som förövrigt KISSADE I SÄNGEN IGÅR!! Vi va hemifrån 1 timme tror jag och när jag skulle bädda upp hade dom kissat ner överkastet och påslakarna va lite blöt. Eller en av dom hade kissat, vet inte vem. Jag vart vansinnig och skrek of course :P Lite drygt att dom kissar i "protest" och inte för att dom är nödiga. Så de va bara att ställa sig och byta sängkläder klockan 23 :@

aja, dax att göra lite nytta .
Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0