Go kväll!

Somnade på soffan dirkekt när jag kom hem från jobbet, inte helt oväntat men ändå lite drygt!
Vaknade för en stund sedan av att storasyster ringde :)
Tjatar på Ted att vi ska slå på en film och slöa hela kvällen, men det går trögt:P
Imorgon är jag ledig:D YES, sovmorgon ;) Förhoppningsvis, någon kommer väl att ringa och väcka mig iallafall! haha.

Iallafall så har de gått superbra att jobba idag, huvudvärken släppte så fort jag kom till jobbet :)
Jobbade förmiddagen med Emil och eftermiddagen med Sebastian så tiden har gått så fort, den gör ju de när man har roligt :)

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar och sedan blir de till att tvätta av sig sminket osv:)
ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0