En uppdatering !!

Igår så jobbade jag hela dagen :) Härligt med lite pengar! Sedan så kom jag hem, åt lite mat och sedan slocknade jag på soffan. For till skogen och sa hej till Andreas en sväng osv.
Imorse låg jag och drog mig lite allt för länge :P Skulle egentligen duscha men jag hoppade de. Tar mig ett bad om en stund istället:)
Har jobbat i kvissle idag, va så hemskt nervös. Men helt i onödan:P Gick jättebra och jag hoppas att det går lika bra imorgon också :)
Ikväll blir de inflyttningsfest hos mikaela en sväng och sedan hem och sova eftersom jag ska jobba mellan 7.30-12 imorgon :)
Telefonen går på högvarv nu, dom ringer om jobb som dom aldrig gjort förr:P Ska ju jobba till veckan också. Sedan är det ju schema som gäller fram till augusti :) Den här sommaren ska jag göra lite nytta för pengarna istället för att slänga bort dom på massa skit. Ska först betala en skuld som jag har, ted ska betala av tvn. Och sedan ska jag spara pengar så det kanske blir en utlandsresa till våren eller nåt :)

Nu ska jag göra iordning lite lunch osv:)

Kommentarer
Från: karla

det låter ju bra det=)

2009-06-06 @ 17:31:56

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0