Dålig uppdatering!!

Har inte haft så speciellt mycket ork att engagera mig i bloggen idag. Inte någon annan dag heller för den delen.
Idag har jag suttit hos svärmor och surrat medan ted hjälpte hans pappa med något.
Sedan så har Alex varit här och ätit tacotårta :) Mums. Han ska åka till grekland med Lisa på söndag den lilla grisen, gud så avundsjuk jag är :P

Imorgon ska jag jobba mellan 7.30-17 . Ska bli skönt att träffa lite folk och tjäna pengar :) Alltid lika roligt med pengar.
Sedan är de jobb i helgen också :) Tänka sig att det alltid är på helgerna dom ringer och behöver folk :P Aldrig på veckorna när jag har skittråkigt !! haha

Ska kolla lite bussar tills imorgon och sedan blir de soffan och en film med gubben :)

Kommentarer
Från: karla

hej..jag har pratat med Peter att vi kunde ses elr så kommer vi bort till er när ni har tid =) kram

2009-06-05 @ 14:28:52

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0