Då va de kväll, IGEN!

Den här dagen har gått jättefort tycker jag!!
Har hunnit med att sola så jag brännt mig :/ , Tvättat, varit till birsta :)
Nu har jag precis tagit mig en lååång dusch ! härligt.. Rakat benen och skrubbat mig så det nästan inte fanns någon malin kvar:P Så nu är jag sommarfin :)

Ska lägga mig på soffan nu, försöka sova. Men de är tveksamt om det går i den här värmen.
Jobbar imorgon mellan 7.30- 17.00 ! Efter de ska jag bara ta de lungt och njuta av att XBOXEN inte är igång! haha, ted åker ju nämnligen bort imorgon :P

Kommentarer
Från: TWIGGIE

Jag heter Twiggie här på bloggen, och jag är eran nya blogg drottning - född för att provocera. Jag är inte blond utan brunett, Jag kommer inte tjata på om bättre självkännsla, det gör alla andra så bra ändå. Därimot kanske jag tjatar om min självkännsla, att jag är så söt (för det är jag faktiskt)



Ni får gärna reta er på bloggen, skäll på mig i komentarsfältet, eller kanske skicka ett mejl?

www.twiggies.blogg.se

2009-06-24 @ 21:31:51
URL: http://twiggies.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0