Älskling kom hem

.. för jag längtar efter dig!!
Ted är ute och snurrar med hans pappa, och har varit hela dagen.
Jag har jättetråkigt och vill att han ska komma hem nu så jag får lite sällskap !:P
Imorgon ska jag jobba mellan 7.30-17.00 .. Sedan jobbar jag till fredag..
Till helgen är jag ledig, någon som vill hitta på något? Sista helgen jag är ledig nu när sommaren är kommen och jag ska jobba arslet av mig:P
Lite kubbspel eller så skulle vara trevlig, bara att säga till om någon är på !:)

Nu ska jag dega lite framför TVn !
Skönt att jag ska jobba riktigt nu, så jag slipper risken att få fyrkantiga ögon ;P haha!


Kommentarer
Från: karla

man skulle ha =)tagit sgi en utgång till helgen da om di är ledig=)

2009-06-08 @ 21:51:14

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0