Vad ska man säga?

Fick ett hemskt besked igår, vi ska ta bort Sarra, en av våra små söta taxar :'(
Hon har blivit helt knäpp på sistonde, kissar och bajsar inne, springer och gömmer sig så fort någon annan än jag ska gå ut med henne eller kommer nära henne osv. Hon mår helt enkelt inte bra ! Så snart kommer Ted föräldrar och hämtar henne, dom ska åka till vetrinären imorgonbitti och avliva henne!!! Jag bara gråter och gråter, jag vet ju att det blir bättre för henne, men de känns hemskt. Mina små änglar är de bästa som finns för mig! MINA BEBISAR.
Jag grät hela kvällen igår och nu har jag gråtit hela eftermiddagen. Gick bra på jobbet, då va jag glad och pigg, Men så fort jag ser henne vill jag bara gå och gömma mig.
Ted är i västerås dessutom, han blir borta hela helgen :( Hoppas verkligen att lillasyster kommer i helgen så jag slipper sitta här hemma, ensam och upprörd. Är ju ledig lördag och söndag så jag skulle vilja göra något roligt istället för att ligga ´hemma.
Tur att Unique finns kvar hos mig iallafall, vad hade jag annars gjort?



MIN SÖTASTE!<3
SARRA




Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0