Raindrops falling on my head!

HERREGUD VA DET REGNAR! helt sjuk, längesedan det vräkte ner så här :P
de va ju en passande dag att regna på, när jag är ledig!! haha, min vanliga tur eller?

Nu har jag precis målat mina jättekorta naglar rosa :) tjusigt som tusan.
Känner mig lite handikappad nu när jag har klippt av mina naglar bara.
Tumnageln gick av i förrgår, jag skrek naturligtvis som en stucken gris. Så jag tänkte att de va väl lika bra att låta dom växa ut och spara ut dom igen :)
Känner mig naken utan mina naglar, hua. Eller som jag sa på jobbet när alla kom in på kontoret, JAG SER UT SOM EN POJKE!!! haha..

Det går bra att jobba iallafall, dagarna bara glider på helt smärtfritt .. Men snart är de slut på schema och alla underbara vikarier ska göra annat! :( Tråkigt! Så jag ska väl ta mig en sväng till stan någon dag och söka jobb, gå på körskolan och fixa lite körlektioner osv. Måste verkligen få körkortet avklarat nu, .. ska prata med lillasyster så kanske vi kan gå och fixa körkortet tillsammans. Hon har ju fyllt 18 nu så de är läge för oss båda att vara som alla andra och ta körkort:P

Aja, nu ska jag roa mig med att läsa lite bloggar:)

HÄJDA!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0