Söndag hela dagen

ja, de kan man verkligen säga :) Imorse vaknade jag av att två små taxvalpar tassade omkring i sängen, Ted skulle passa dom åt hans mamma och pappa. Jag fattar inte hur dom kan vara så otroligt söta :) Men nu har vi lämnat tillbaka dom :( Tråkigt.. Men jag har ju min sötnos unique att mysa med :)
Ja, igår va de tänkt att jag, Alex, Lisa och Ted skulle på Bio. Men sedan skulle inte Lisa med så vi sköt upp de istället. Alex och Ted spelade Bad Company och jag låg och skrattade åt dom när dom dog :P haha, skade glädje ?;)

Idag blir de inte mycket gjort iallafall, efter Alex har åkt hem ska jag plocka undan lite osv. Är lite svårt att göra något nu när han har grejor överallt:P Han har ju både Xboxen och Datorn här!! Efter att jag har plockan undan så ska jag och älsklingen äta Tacos och sedan blir de bara massa mys och se på någon film eller så :)

Jaja, nu ska jag kolla på reprisen av Let's dance. Kollade ju i fredags men jag måste se de igen.
Vart lite förvånad faktiskt över Blondinbellas insats. Trodde att hon som är ung skulle vara mycket bättre än vad hon var, hon var bland dom sämsta enligt mig. Däremot sen knubbiga damen med tjocka håret vart jag förvånad över att de gick så bra:)

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0