Sjukstuga

Inatt satt jag uppe till halv fem, vågade inte sova för jag va rädd att jag skulle kräkas. Mådde illa som ett svin så fort jag la ner huvudet på kudden :S Sov iallafall en liten stund i morse.
Nu har jag haft magknip iprincip hela dagen, och de blir inte bättre snarare värre.. Ted är lite bättre idag iallafall, han har inte kräkts något sedan igår, så de är ju skönt. :)
Satt precis och kollade igenom min blogg och kom på att jag måste ändra min design nu igen när julen är slut.
På fredag ska jag plocka ner alla julsaker här hemma och byta gardiner osv. Har även tvättstuga, känner mig inte peppad på att tvätta iallafall, det är HUR MYCKET TVÄTT SOM HELST. :S Blä, hoppas bara att jag slipper kräksjukan för annars kraschas mina planer. :P

Jaja, ska lägga in lite bilder från nyårsafton nu. Lisa har tjatat så mycket. Hehe, dock så glömmer jag jämt bort kameran när jag väl har med mig den.. Men lite blider blev de iallafall :)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0