Också kom den,

nu har kräksjukan nått till vårat hem också. AAAH, jag har inte kräks än, men mår fruktansvärt illa.
Ted är de värre med, han är likblek och kräks :S Hua, är det någonting jag verkligen fruktar så är de att kräkas, finns inget värre. När jag jag magsjuka och kräks så grinar jag också för jag tycker de är så hemskt. Känns som världens undergång!! Dock är jag otroligt överkänslig när de gäller att vara sjuk så jag tror att jag ska dö om jag har feber, så då tycker jag massa synd om mig själv:P
Idag blir de inte mycket gjort, ska väl bara ligga på soffan och vara rädd för att kräkas och sova lite.
Jobbigt att både jag och Ted mår piss, vi har ju en hund som måste underhållas också !:/ Hua.
Jaja, ska lägga mig i soffan igen jag.

Kommentarer
Från: Lisa

nyårsbilder? :) Du lovade för typ 1 vecka sen. Bli inte sjuk förresten.

2009-01-07 @ 12:12:19
URL: http://lisastrandqvist.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0