Lite less då

Ja, nu har dom varit på våran bil för andra gången :@ I höstas då slangade dom bensin ur bilen för ca 500 kr så då bytte ted till tanklock med lås. Ja, också idag när vi skulle tanka så är de några jävla cpn som varit på bilen igen och pajjat låset så ted fick inte upp tanklocket !!!!!! Att dom inte kan ge fan i andras grejor, jag fattar inte !!?  Ja, men nu är de fixat iallafall.

Har varit på birsta idag och skulle kolla om jag hittade något roligt eftersom jag hade presentkort på 200 kr.
Köpte mig ett par "mjukisar" och en t-shirt :)
Träffade Madde där också så vi stroosade omkring och surrade en massa :) Trevlig trevligt.
Nu har jag precis tagit en dusch och ska lägga mig på soffan och lata mig. Har så förbaskat ont i ryggen så jag vet inte vad.
Ingen ny design har jag gjort heller !! LATA JAG :P

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0